paullotberg.blogg.se

2017-02-13
14:14:30

Idol 2004. "Like a bridge over troubled water"

Man kan säkert tro att jag var på topp och att jag var tvärsäker på sin sak här. Men ni ska bara veta.


Sekunderna innan det här spelades in satt jag och kräktes på toaletten.
Likaså varje fredagsfinal.

Jag minns också när det stod klart att jag fått 44% av rösterna och var en av finalisterna i Sveriges första IDOL.

Pang, sa det och så var varenda kvällstidning i en ring runt mig och kamerorna blixtrade som en nattklubbsstrobelight.

Jag fick panik. Hela min värld bytte skepnad på en sekund. Plötsligt var ingenting längre som förut. 

Men mer om idolresan i ett senare inlägg. Men här finns iallafall videon från "Like a bridge over troubled water" som placerade mig som finalist i IDOL 2004.

Se videon här.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: